Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 18 juli 2012

Drömmar...

Alltså vart får man sina tokiga drömmar från när man sover? Idag kändes det rätt skönt när jag vaknade. I drömmen var jag på väg till Sveg i ös-regn! Jag cyklade på en jättestor trehjuling och Thea satt bak på flaket med packningen. Jag hade beräknat att det skulle ta tre och en halv timme, så jag måste ha haft en väldans fart på den där cykeln! ;-) När jag hade tagit av mot Birsta och cyklat en bra bit kom jag på att vi hade åkt fel och vände och skulle ta vägen genom Hudik i stället... I drömmen bodde Malin som jag jobbar med i Hudik, så jag stannade där och frågade om jag kunde få låna regnkläder och vantar för jag frös så hemskt. Men Malin sa nej, hon ville inte låna ut sina vantar i fall de skulle bli blöta! Madde ringde på mobilen och frågade när vi skulle komma fram, och jag minns att det bara rann vatten av telefonen när jag svarade för det regnade så hemskt! Hahahahaha.... Sen minns jag inte mer, men jag var tvungen att skratta för mig själv när jag vaknade, det kan bli så otroligt tokigt i drömmar, fast det känns helt verkligt när man är mitt i. Vaknade i alla fall till solsken, och Golfen står på parkeringen. Får väl hoppas att den är hel, så jag slipper cykla om vi ska nån stans...

Inga kommentarer: