Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 25 juli 2012

En riktigt varm dag

Idag har det varit hett ute, fast ingen riktig sol ändå. Vi har inte gjort så mycket idag. Thea har haft sin gamla förskolekompis Lova här på besök, de lekte några timmar. Edvin har varit hos Alex och nu är de på bio och ser Ice Age 4. Jonathan är ute och skejtar som vanligt, men han har varit hemma en hel del idag. Han spelar och sjunger rätt mycket nu igen, det har varit lite stiltje ett tag, men kul att han tagit upp det igen. Nu i kväll har Thea och jag varit på Ok och ätit en glass... Jag har en hiskelig huvudvärk, undrar om det ska bli åska eller nåt? Tror i alla fall att jag ska mysa ner mig i soffan med Thea en stund.
På fredag ska Jonathan åka buss ner till mamma och Jerry. Hoppas de får fint väder så det blir fiske i stugan!

Inga kommentarer: