Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 31 juli 2012

Trötter

I morse skulle jag öppna på jobbet. Normalt sett har jag inte haft några öppningar på mitt schema, vilket innebär att jag inte är van att öppna. Jag har aldrig försovit mig, men ändå så tror jag alltid att jag ska göra det just när jag öppnar! Helt sjukt, men då ligger jag vaken och glor på klockan hundra gånger på natten. När klockan var halv tre i natt låg jag fortfarande vaken och kände mig pigg. I och för sig hade jag varit korkad igen och druckit en kopp kaffe på kvällen när Anja var här, men i alla fall, det brukar ändå vara så där de få gånger jag ska öppna. Nåja, i gengäld slutar man tidigt, så det är absolut inget som gör nåt, men just när man ligger där på natten och räknar timmarna tills klockan ska ringa så är det ganska irriterande.
Hur som helst var det kul att träffa Anja igår, som alltid. Hon hade med sig en fin inflyttningsblomma till mig!
Passade perfekt på bordet!

På lördag ska Lottis, jag och Helen gå ut. Helen hade vunnit biljetter till "Broöppning" som är på Logen (tror jag?), så vi ska dit. Jag ser jättemycket fram emot det, det har varit alldeles för lite sånt ett tag, så det ska bli kul! Synd bara med det vanliga standardproblemet varje gång man ska ta sig för att gå ut: Kläder! Vad ska man ha på sig? Och skor? Får skavsår av alla utom de fula. Nåja, det brukar lösa sig i slutändan, men jag måste nog börja fundera redan nu, eftersom jag har så enormt mycket att välja på i min stora dyrbara garderob....;-) Eller inte.... 

Inga kommentarer: