Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 16 juli 2012

P-bötern makulerad

Fick ett mail av förvaltningschefen på Härnösandshus igen där det stod att han hade fått bekräftat av Securitas nu att de makulerar min p-böter. Tack o lov, hoppas det är slut på denna följetong nu. Däremot fungerade inte diskmaskinen trots att de var här och "lagade" den, så nu har jag fått skickat en ny felanmälan igen....suck...Det känns som att jag borde vara känd på Härnösandshus vid det här laget och att hela min semester har gått åt till att "tjafsa" med dom om allt möjligt. (och även innan semestern). Men nu borde det inte kunna bli nåt mer? Eller?
Håller på gör rent spisen ordentligt nu, eftersom den var så slarvigt rengjord när jag flyttade in. Hoppas den inte går sönder...;-)

Inga kommentarer: