Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 16 juli 2012

Så verkar diskmaskinen gjort sitt också...

Ska man skratta eller gråta? Vad tycker ni? Är det nån mening att ringa Härnösandshus? Nja...tror jag skiter i det. Jag åker och köper mig ett diskställ och handdiskar, det är nog lugnast så. I en vecka har det varit lugnt. Den veckan jag inte har varit hemma. Veckan innan var hyfsad också, förutom stoppet i köket. Hinner bara hem så börjas det igen med allt. Och så har jag silverfiskar i badrummet nere har jag sett. Nån enstaka då och då. Jag tror jag flyttar tillbaka till den gamla lägenheten igen, det var mycket lugnare där! Ibland undrar jag om det är nån som har gjort en woodo-docka och läst en förbannelse över den. "Det här är Catarina, ge henne otur, otur, otur för evigt!" ;-)
Nä nu ska jag åka på Maxi och köpa ett diskställ. Tjingeling.

Inga kommentarer: