Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 9 juli 2012

Mot Sherwoodskogen!

Idag bär det iväg. Jag, Edvin och Thea åker till Madde och Mathias i några dagar. Sen åker vi vidare till mamma och Jerry. Det blir inget besök hos pappa och Marie den här gången som det var tänkt, de skulle jobba, men vi ska åka dit en annan helg i stället. Jonathan blir kvar hemma. Det var meningen att hans kompis Mikael från Stockholm skulle komma, men det blev framskjutet en vecka, men Jonathan ville inte följa i alla fall. Han tyckte att det var för länge att vara hemifrån nästan en hel vecka. Och det kan jag väl förstå när man är i hans ålder. Han ska bo hos Erik mestadels och sova här någon natt, så det ordnar sig ändå. Ska i alla fall bli kul med en liten tripp, synd bara att det aldrig kan bli nåt riktigt sommarväder. Hittills har det varit TVÅ riktiga sommardagar på hela sommaren. Med riktiga sommardagar menar jag såna dagar då det är så varmt och soligt att man kan vara på stranden. Har inget minne av att det någonsin har varit en så dålig sommar i hela mitt liv. Och när man tittar på väderprognosen så blir man bara deprimerad. Inte en riktig sommardag så långt ögat kan nå. Men de har ju haft fel förr så man kan hoppas att de har fel nu också. Nu är klockan halv ett. Thea kommer hit vid klockan två och då åker vi direkt.
Nu tar jag semester även från bloggen i några dagar! Vi kommer hem senast söndag...
I´ll be back.

1 kommentar:

Christina sa...

Vi ser fram emot besök!!!