Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 8 juli 2012

Dropbox is back!!!

Äntligen!!! Så här kommer lite bilder från min första härliga semestervecka! Recepten på mat och efterrätt från tjejmiddagen finns på www.tjejmiddag2009.blogspot.com 

Tjejmiddag på måndag! Receptet på potatissalladen kommer från början från Linda på jobbet, och receptet på  köttet från Theas farmor China. Har gjort om lite bara...

...med Citronmarängpaj till efterrätt!

Födelsedag på onsdag med paket....

...och tårta!

...och fina födelsedagsblommor till balkonglådan!

En nöjd tio-åring på torsdagen...

Två dagars strandväder

som resulterade i att jag brände mig! Här min röda axel...

Det har varit en härlig vecka, hoppas de övriga tre blir lika bra!

Inga kommentarer: