Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 1 juli 2012

Min egen klantighet, men surt ändå...

Började dagen med att jag skulle brygga kaffe. (Fick ett gott smaksatt kaffe i present av en familj på jobbet innan sommaren). Vad händer? Jo, jag sätter i filtret och skopar i kaffet, och sen knäpper jag på. Inget händer...Oj, jag kom på att jag hade glömt att hälla i vatten!!!! Inte så smart kanske, men nu kommer det som var ännu mer osmart... Jag tar kannan och häller i vatten! Och då sprack kannan, eftersom den var het i botten!!!! MORR MORR MORR.... Ingen i familjen blev förvånad, inte jag själv heller. Jag skrattade till och med. Börjar bli van att saker och ting går sönder nu...fast nu var det åtminstone mitt eget fel. Jag som har tjejmiddag i morgon!!! De får vara utan kaffe helt enkelt. Får bli te till efterrätten. Ja jag säger då det. Så nu har jag alltså ingen kaffebryggare heller....
Nåja...
Sen har jag skjutsat Edvin till Solumshamn till hans kompis. Det är så grymt fint därute, vet att jag har sagt det förr, men det är verkligen helt underbart. När jag blir mångmiljonär ska jag köpa en stuga där ute. Eller bygga en kanske? ;-) (Undrar dock när det händer?)
Snart kommer hon som klippte mig här om dagen. Idag ska hon klippa Jonathan också....

Inga kommentarer: