Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 29 juli 2012

Effektiv söndag

Idag kom äntligen Erik hit och hjälpte mig att sätta upp skenan i taket, alltså den som ska dela av mellan Edvins och mitt rum. Fick även hjälp att sätta upp lite andra saker som jag inte hade fått upp ännu, men nu så...känns det äntligen klart här! Sen på em har jag satt upp tyg där också, det blev vitt och det blev faktiskt bra! Känner mig mycket nöjd! Har burit ner datorn också så nu sitter jag vid mitt lilla skrivbord och skriver detta! Skönt att få bort den från köksbordet. Har även hunnit städa lite, i alla fall plocka i ordning och dammsugit. Thea har gått till Patric redan idag och Edvin till Erik, så de ska slippa kliva upp så tidigt i morgon bitti när jag ska upp och jobba. Börjar veckan med en stängning i morgon, så jag börjar inte förrän halv nio...Misstänker att jag inte kommer att kunna sova i natt, det brukar vara typiskt när man ska börja jobba efter en lång ledighet.
Jonathan verkar ha det bra hos mamma och Jerry, i morgon kommer han hem igen (fast till Erik då). Har pratat med mamma ett par gånger, och då har han varit ute och fiskat, han gillar verkligen det!
I morgon kväll ska Anja komma hit på visit, det ska bli kul, hon har inte varit hit sen jag flyttade.
Nej nu är det dags att göra kväller....
Bye bye semester 2012.

Inga kommentarer: