Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 28 juli 2012

Sköna lördag

Nu är det bara i morgon kvar....sen börjar jag jobba! =(
Idag har Ann och jag varit på stan. Bara gått och strosat i affärer, det gör man nästan aldrig. När vi satt där på torg-cafét med var sin glass konstaterade vi att det är ganska otroligt att vi har så stora barn att vi kan göra såna saker utan att ha barnen med. Otroligt vad fort tiden går.
När jag kom hem låg jag på soffan och läste en stund, men trots att jag hade sovit ända till halv tio i morse så somnade jag till en stund.
Edvin och hans kompisar har lekt kurragömma med dunk hela dagen, tänk att den leken är modern igen...=) För en stund sen kom Lottis hit och vi gick bort och hämtade skrivbordet, så nu är det på plats! Blev perfekt, litet och lagomt! Kom dock på att jag inte har nån stol att ha där... Får väl ta ner en köksstol så länge, det funkar det med!
Nu ska jag ringa Jonathan och höra om han fått någon fisk?

Inga kommentarer: