Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 31 maj 2010

Vilket rännande hos doktorn.....=/

Jag har så ont i halsen att jag stannade hemma från jobbet idag, och det hör inte till vanligheterna kan jag lova. Jag tror faktiskt aldrig att jag har varit hemma från jobbet för förkylning vad jag kan minnas.....Har till och med ringt vårdcentralen för att få komma och ta halsprov, och fick en tid först i morgon klockan kvart över ett. Träffade ju min kära bror för nån vecka sen som hade halsfluss och sen kom mitt halsonda också, så det kanske är bäst att gå och kolla. Har ju även telefontid med doktorn i morgon bitti sen jag var där och tog sköldkörtelproven och det andra. Får se vad han har att säga? Jag som aldrig är sjuk och aldrig går till doktorn känner mig som värsta stammisen helt plötsligt...=(
Snart kommer Edvin hem från skolan, längtar.... de har ju varit hos sin pappa en vecka nu igen. Jonathan kommer också om nån timme, han har lite längre dagar.
Idag när jag ändå är hemma så har jag roat mig med att skriva veckomatsedlar för flera veckor framåt! Känner mig så nöjd med mig själv. Annars är vi verkligen värdelösa på att planera mat.
Idag blir det skinkpaj och sallad till middag, gott!
Nu ska jag slänga i en maskin med tvätt, ååh vad roligt! Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer: