Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 20 maj 2010

Morgon

Tidiga morgon innan jobbet! Har tid ÖVER. Det är inte ofta minsann. Det är lugnt och stilla, alla andra sover. Thea får börja lite senare än vanligt, för Patric är på kurs och börjar inte förrän kl 9. Skönt! Idag har jag egentligen stängning, men har tagit komp från kl 14. Ska vara hos farbror doktorn halv tre och kolla upp mina skakningar och andra konstigheter. Tänkte att det kan vara skönt att slippa gå tillbaka till jobbet sen. Man har ju ingen aning om hur lång tid det tar heller, ibland får man ju inte ens komma in när man ska. Vädret ser ut som det inte kan bestämma sig idag. Ena stunden ser det ut som det ska börja ösregna, och i nästa ser solen ut att vilja kika fram. Tycker det räcker med regn nu. Det regnade ju igår! Ha en bra torsdag alla glada!

Inga kommentarer: