Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 9 maj 2010

Mot Birsta!

Sov till halv nio, underbart skönt! Sov dock så hårt så jag vaknade med världens skallebank då när Thea kom in... Kl tolv ca kommer Malin o hämtar mig o sen hämtar vi Jessica, sen åker vi till Birsta! Alltid lika kul, synd att jag inte har så mycket pengar bara, skulle vilja handla massor, men det blir nog minimalt med shopping tyvärr, men det är kul ändå att bara strosa omkring o titta. Längtar till matstafetten, måste bara lösa skjutsproblemet på nåt vis... Vi har ju inga cyklar så det kan bli kruxigt att ta sig emellan ställena, tar ju lite tid att gå... ska kolla om ev svärfar är hemma och kan ställa upp. Kul ska det i alla fall bli! Nej nu blir det frukost, huuuungrig som alltid! ;-) Ha en skön söndag!

Inga kommentarer: