Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 14 maj 2010

Jag i blått!

På bilden ser ni mig, iklädd blå festblåsa, med matchande läppstift... dessutom ser min midja betydligt smalare ut än i verkligheten! Thea har ritat av mig och jag tycker att jag ser väldigt snygg ut! =)
Idag är det fredag, jag har tagit ledigt idag och det är såå skönt! Vädret är grått med regnmoln på himlen, men just idag gör det mig inget. Jag och Thea har varit till min gamla Sländ-arbetskamrat Maria och hälsat på. Hon brukar klippa Theas hår och idag var det dags! Så nu är både Thea och jag nyfriserade!
Min vän och granne Ann fyller 40 år idag, ska nog gå över lite senare och uppvakta henne. Hon ska ha stor fest på Brännaborg om ett par veckor, det ska bli kul!
Det är kul med statistik-siffrorna, fast nu blir jag ännu mer nyfiken på VILKA det är som är här och läser...? Kul i alla fall, det känns roligare att skriva när jag VET att någon läser, inte bara gissar.
Här hemma ser det ut som bomben slagit ner på riktigt, om nån plingar på dörren så tror jag inte att jag öppnar! Kanske jag måste städa till lite trots att jag inte vill... Hoppas det blir fint väder nästa helg när det är matstafetten så vi kan sitta i uterummet, det vore mysigt.
Nu måste jag klura på nån liten present till Ann. Egentligen är kuvertavgiften till festen själva presenten, men det känns så tråkigt. Nåt litet VILL jag ge henne ändå, för jag tycker så mycket om henne!
Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

Cecilia sa...

JAG läser!!! Fast ibland hinner jag inte på några dagar så då får jag läsa ikapp! :-)