Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 23 maj 2010

Matstafetten

Gårdagskvällen var jätterolig. Åkte till adressen vi fått där förrätten skulle serveras. Blev lite paff då dörren öppnades och det visade sig att det är Jonathans lärare, Helen som bodde där! Där var jättetrevligt och vi fick en god fördrink med lite tilltugg och sen själva förrätten som bestod av tunnbrödskorg med skagenröra, mumsigt värre! Kuvertet för nästa adress öppnades och vi skulle vidare till en annan gata. Där var också trevligt med god drink och god mat. Ris och en räkgryta med curry och vitlök. Slutligen då efterrätten som ju var hemma hos oss. Två andra par kom då hit och vi satt i uterummet. Slutligen var det dags att ta sig ner till logen. Patric var nykter så han körde. Han följde dock bara med in, och sen for han hem igen. Själv träffade jag många bekanta och vi dansade och hade en riktigt rolig kväll! Halv två gav jag upp och ringde efter Patric så fick han komma och hämta mig. Jag är väldigt nöjd med kvällen, gör gärna om det nästa år igen! Vaknade kl åtta pigg som en mört. Är desto tröttare nu..... Sitter och väntar på att mamma ska komma med barnen. De har nog också haft en superhelg!

1 kommentar:

christina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.