Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 6 maj 2010

Sand i stora lass

Hm, nu finns ingen återvändo. Barnen är ute, Patric på jobbet, dags att ta fram dammsugaren!!!! Hur mycket sand kan det dras in på en dag??? (Då kan ni tänka er hur mycket det är, eftersom jag inte dammsugit på några dagar!) Idag undrade Malin på jobbet om hon, jag o Jessica ska ta en tripp till Birsta i helgen? Vad kul att göra nåt med dom och lära känna varandra bättre än på jobbet, det hänger jag gärna med på! Har ändå inga planer för lördag o söndag. Nej, nu ska jag inte skjuta på min dammsugning längre....sen blir det korvstroganoff o ris till middag, enkelt o gott.

1 kommentar:

Madde sa...

Gud va kul att åka till Birsta!! *avundsjuk*