Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 24 maj 2010

Seg

Känner mig förkyld. Ont i halsen och allmänt hängig. Inte så sjuk att jag måste vara hemma från jobbet, men ni vet....seg.... Ska snart se en barnfilm med Thea, hon ligger i badet just nu. Hon ville se Musse Pigg men jag tror jag ska övertala henne att se nåt roligare, kanske Saltkråkan eller nåt? Idag fick jag veta att det ska anställas en till på avdelningen jag ska jobba på till hösten. En på 70 %. HOPPAS att Jessica kan få den! Vill ju så gärna att hon ska få vara kvar i huset, trivs så bra med att jobba med henne! Vi håller nämligen på gör om i huset så till hösten ska jag vara på en annan avdelning än den jag är just nu. Nu blir det till att hålla tummar och tår för att Jessica ska få vara kvar! I morgon ska lilltrollet till Technichus med Stjärngruppen. Gissa en som är förväntansfull? Det blir nog roligt för henne! Nu ska jag gå och tvätta håret på Thea! Adjöken för denna gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket kära kollega ,det värmer. Jag tycker också det är otroligt trevligt att arbeta med dig, det är så lättsamt, allt flyter på. jag hoppas att jag får arbeta mer med dig.Kramis/ Jessica