Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 17 maj 2010

En stolt tjej!

När jag äntligen kom hem nu i kväll fick jag den stora nyheten direkt i hallen! Thea har lärt sig cykla utan stödhjul idag! Vilken lycka, vilken stolthet! Fast hon var avklädd för kvällen o skulle lägga sig blev hon så ivrig att hon klädde på sig igen och gick ut för att visa mig! Det gick ju riktigt bra!
Grabbarna har kommit hem idag, så nu är det en sån "bra" vecka igen! Vädret har varit fantastiskt idag, jättevarmt och sol, en riktig sommardag!
Nu är jag hungrig och trött efter denna långa dag. Blir tidigt sänggående i kväll!
Kul förresten att så många hittat hit nu, ser på statistiken att det är fler som läser nu när jag registrerat min blogg på såna där speciella "bloggsidor", att jag inte vetat det tidigare! Riktigt roligt!
I morgon är det i alla fall en kortdag på jobbet, härligt!
Sov sött!

1 kommentar:

Madde sa...

Duktiga lillpiga! Då kan jag allt tänka mig att hon är stolt! :)