Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 16 maj 2010

Tjockpannkaka- en riktig söndagsmiddag....

Orkar inte åka o handla fast vi verkligen borde, så jag får laga middag efter vad som finns hemma, Tjockpannkaka blir det, den är klar om ca 10 minuter. Fast det är ju alltid gott, vare sig det är torsdag eller söndag... Ute har det varit skitväder idag, regn och blåst, och där emellan liiite sol också. Har inte gjort nåt vettigt på hela dagen. Thea har haft en kompis här så de har lekt i flera timmar. Nu har jag en väldigt lortig och trött dotter som sitter i fåtöljen o ser på tv. Det blir ett bad efter maten! Har ni förresten sett att jag piffat upp layouten lite här på bloggen?? Är mycket stolt över mig själv att jag har lyckats på egen hand. Visst blev det fint??

2 kommentarer:

Marie Gustavsson sa...

Jättefin blogg Catarina! Och väldigt roligt att läsa vad ni har för er!
Ha en skön söndagkväll
Kram Marie (kusin Peters sambo)

Cecilia sa...

Har inte atit tjockpannkaka sen jag var liten tror jag, minns inte hur man gor den nu?