Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 4 maj 2010

Sonya-reklam, värd att upprepas!

Så har jag gjort som jag alltid gör. Gjort heeelt slut på min älskade Sonya-creme utan att beställt en ny. Skrapade ur burken i morse, så i morgon bitti har jag ingen. Hur ska jag överleva?? Måste ringa Helena som är återförsäljare av forever living o höra om hon har någon hemma. Synd att den ska vara så väldigt dyr. Innan jag upptäckte underverket köpte jag Lancomés aqua fusion som också är jättebra för min blandhy, men denna slår alla rekord. Jag får en helt annan hy när jag använder denna. Skulle vilja ha hela serien, men då blir man ruinerad. Budar på cremen på Tradera just nu, men de brukar alltid komma upp i ordinarie priser till slut, så det är nog ingen idé att ens hoppas att man vinner auktionen. Det är nog fler än jag som tycker den är ett underverk, för det ÄR den. Om du har kombinerad hy och vill hitta den rätta cremen, så testa! Du kommer inte att ångra dig!
Till veckan ska jag till frissan, äntligen! Vardagslyx som gör mycket för mitt välmående, hatar när håret ser ut som skit. Vill ju se lite piffig ut när det blir matstafetten o andra trevligheter här i maj...;-) Synd på flodhäst-figuren bara att det blir svårt att hitta piffiga kläder...=(
Nu ska jag se lite Bollibompa med lillskruttan!
Ha en skön kväll!

Inga kommentarer: