Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 4 maj 2010

Dags att städa!

Hur kan det bildas så mycket damm i ens hem egentligen?? Tycker det är bara nån dag sen jag städade, med min lilla hjälpreda, men nu ser det likadant ut. Upplever aldrig att det är dammigt hemma hos andra, bara hos oss....suck.... men vem orkar städa en vanlig vardag? Slutade tidigt idag så jag har haft all tid i världen, men har gjort andra saker i stället... Och nu har vi nyss ätit middag och det är dags med den roliga disken. Sen känner jag för att sätta mig i soffan under en filt, gärna göra en brasa också, för det känns kallt här. Burr. Undrar om det finns nån människa på jorden som fryser lika ofta och mycket som jag? Jag fryser jämt jämt jämt, så det gör ont i kroppen. Så tråkigt. Känner mig på gnällhumör. Därför slutar jag skriva nu, annars blir det tråkigt att läsa. Adjö för idag!

Inga kommentarer: