Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 12 maj 2010

Tidig morgon

Kl är 06.25 och jag börjar jobba kl 7, har lite tid över för en gångs skull. Igår kväll hjälpte Patric mig så jag fick en "statistik-rad" här på bloggen, så jag kan se hur många som läser på en dag. Har velat ha en sån väldigt länge, men har inte kunnat, hur mycket jag än försökt. Men nu så....kul! Slutar halv fyra idag och kl fyra ska jag vara hos frissan...ÄNTLIGEN!!! Denna gång har det gått ovanligt länge sen sist, har liksom kommit saker emellan så jag fått ändra tiden hundra gånger. Det brukar ta sin tid hos frissan. Även en vanlig klippning brukar kunna ta en hel timme, hon är så noga, Lina! Då blir det till att snabbt som blixten fara hem o byta om o fixa till sig lite åtminstone, för kvart över fem beräknar Malin att det är slut på barn i huset och då får jag åka med henne hem, där kvällens partaj ska vara. Oj, vad jag känner mig stressad över denna eftermiddag, det är tur vi inte ska ut på krogen eller nåt....då kanske man hade velat piffa till sig lite extra, men nu är det bara ett gäng jobbarkompisar, mat, singstar o lite vin...;-) Ska hur som helst bli jättekul!!!! Var en snabb-visit på stan igår...Tänkte i min fantasi hitta nåt jag hade kunnat haft på mig som i kväll och även på matstafetten. Icke. Såg ut som en flodhäst i vad jag än provade. Blev less o for hem i stället. Dessutom hade jag Thea med mig vilket inte är så positivt när man tittar på "vuxen-kläder". Det är väl inte hennes favoritsysselsättning om jag säger så... Ute är det surväder. Undrar hur man ska komma hem från Malin i kväll / natt?? Det blir ett senare problem... Ha en bra dag och kväll!

1 kommentar:

Linda sa...

Okej, nu ska jag sluta fundera och fråga istället: vad är matstafetten? :)