Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 9 maj 2010

Storshopping!

Vilken storshopping det blev idag!!! (Eller inte...) Patric hade beställt en yxa från Biltema, så jag var in där och fixade det åt honom, det var allt för idag! Ja det är sant.... Hade i o för sig inte tänkt shoppa nåt särskilt eftersom jag är luspank, men kanske nåt litet...ett ljus eller nåt...;-), men det blev inget. Däremot hade jag beställt en ny Sonya-ansiktscreme av Jessica som säljer aloe vera, och den hade kommit, så hon hade den med sig. Så då kändes det som jag shoppat i alla fall! =) Nåja, hur som helst är jag nöjd med dagen. Kul att göra nåt med arbetskamrater utanför jobbet, man lär känna varandra på ett annat sätt och det är roligt, jag trivs i deras sällskap! Vi var där nästan till stängning, och sen jag kom hem har jag hunnit hänga tvätt och duschat två lortiga barn. Denna vecka blir det kortvecka. Jobbar måndag, tisdag, onsdag och sen är man ledig torsdag o har tagit semester på fredag, så det blir skönt! Har dessutom ganska bra tider, inga långdagar. Längtar till onsdag av två anledningar. För det första ska jag klippa mig= Underbart!!! Och sen är det personalfest hemma hos Malin, vilket också ska bli jättekul! Nu ska jag facebooka lite innan läggdags... Natti.

Inga kommentarer: