Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 15 maj 2010

Årets första riktigt varma dag!

Idag är det 18 grader i skuggan, underbart skönt! Jag har varit ute och krattat en del, man får ju blåsor i händerna direkt så jag sparar lite och fortsätter i morgon... Sov till kvart i tio i morse, helt sjukt vad länge! Thea vaknade alltså inte förrän då och för en gångs skull sov jag också! Skönt! Vi var och grattade Ann igår kväll. Hon fick ett "SNÖ"-armband av oss och vi blev bjudna på gott fika och smörgåstårta...mums... Håller på tvättar en maskin, och för första gången i år tänker jag hänga tvätten ute...ljuvligt! Det luktar så gott och fräscht när den hängt ute i friska luften. Ska passa på och bädda rent i sängen också. Är lite i städartagen trots det fina vädret ute. I kväll börjar Sommarkrysset" på tv:n.... det känns som en bra dag att starta det på. Varmt och skönt och SOL!!!! Känner mig glad över att värmen äntligen verkar vara här...i alla fall tillfälligt?

Inga kommentarer: