Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 21 maj 2010

Biljävel

Åkte ner till mamma och Jerry med barnen som det var tänkt. Blev bjudna på mammas gooooda kallops och potatis, mums! Sen åkte vi hem ganska snart eftersom vi hade lite att pyssla med hemma. Jag skulle in på Härnöhallen en sväng och där på parkeringen brakade bilhelvetet ihop. Det började rassla och spraka iden när man kör på tvåan och backen. Hur kul är det på en skala??? P som ska vara nykter i morgon och köra, eftersom vi inte tar oss runt på annat sätt på matstafetten. Men nu har vi ingen bil! Som tur är får vi låna svärföräldrarnas ena bil, så det löser sig ändå. Men i alla fall!!! Det blir så mycket krångligare. Måste gå dit och hämta den för vi måste på stan så fort de öppnar, ska ju på bolaget och annat. Självklart hade de inga jordgubbar varken på Härnöhallen eller på Coop, så jag måste komma på nån annan frukt som kan tänkas passa i efterrätten. Känner mig irriterad. På bilen. Det är bilens fel.

Inga kommentarer: