Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 30 maj 2010

Mors dag

Idag är det Mors dag, grattis kära mor om du är här och läser! =) Jag blev firad genom att bli bjuden på middag på Spjutegården. Väldigt gott var det! Åt en skagenmacka till förrätt och potatisbakelse med kött och pepparsås till varmrätt. Efterrätten åt vi hemma hos svärmor som vi for och firade med en blomma efter middagen. En trevlig dag. Min egen mamma firade jag genom att skicka ett paket från www.godisboxen.se som hon fick redan i fredags eftersom det kom fram med post. Kvällen igår var också trevlig. Ca 140 personer var det på festen så det var mycket folk. God buffé serverades och ett fantastiskt duktigt band var där och spelade och sjöng. Ett gäng grabbar som bara var 17 år! En rolig kväll! Idag har vi otroligt men sant planerat för hela veckans middagar. Det är annars vårt vanliga problem varje dag när vi kommer hem o är hungriga och trötta o helt utan fantasi. Sen for vi på Härnöhallen och handlade för hela veckan. Så skönt det känns! Min förkylning verkar bli värre igen, jag har så ont i halsen så jag knappt kan svälja. Undrar om jag verkligen ska gå till jobbet i morgon?? Vem tackar mig för att jag är där och andas förkylningsbaciller på dom?? Förmodligen ingen. Får väl se när klockan ringer i morgon, det går ju så upp och ner. Nu ska jag försöka få in lilla fröken som är ute som vanligt. Det börjar bli läggdags för henne.

Inga kommentarer: