Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 29 maj 2010

Theas telefonsamtal med mormor

Thea till mormor:" - När jag var hos er förra helgen hade mamma och pappa köpt 2 nya shorts till mig. Ett par som slutade på mitten, och ett par som slutade på halva det tjocka benet...." Undrar om mormor fattade vad hon menade?? Det var ett par "piratbyxor", som slutade på mitten.... och ett par korta shorts, som slutade på halva låret..... =) Det lät i alla fall väldigt roligt när man satt bredvid och lyssnade!

1 kommentar:

Helen sa...

Hej! Ville bara lämna en kommentar så att du vet att jag är inne och läser din blogg. Inte dagligen men då och då. Du vet ju att jag tycker att du skriver så bra - och man får sig ett gott skratt ibland åt det du skriver (menat på ett snällt sätt förstås!)