Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 8 maj 2010

Fint i hallen

Ända sen vi renoverade hallen förra sommaren har jag funderat på vad jag ska ha på väggarna. Vill ju att det ska bli bra och inga onödiga hål, så jag har klurat länge. Nu har jag äntligen kommit på att jag vill ha svart o vitt på väggarna. Bara de färgerna och inget annat. Kopierade bilder på mormor o morfar i unga år och satte i ramar och det blev jättefint! Madde hittade även denna fina välkommenskylt på Dollarstore i Sveg för 50 kr. (De har en exakt likadan på Inreda & sånt som kostar 179 kr där!). Så nu har jag i alla fall fått upp det. Vill ha fler gamla bilder så jag har frågat Patrics föräldrar om de har några gamla bilder på hans far o morföräldrar som vi kan göra samma sak med. Tänker dessutom kolla med mamma om det finns fler bilder på mormor o morfar som jag kan kopiera...? Deras bröllopsfoto tex vore kul att ha! Känner mig nöjd att jag äntligen kommit till skott så det inte ser så tomt ut på alla hallväggar! Visst blev det fint?
Skulle även vilja ha någon fin vägglampa och ett fint nyckelskåp som jag har sett på Inreda & sånt. Sen är jag nöjd med hallen. (I och för sig har inte lister o sånt kommit upp än.... men det är inte lika viktigt...;-) )

1 kommentar:

Unknown sa...

Det ser superfint ut! Jag älskar svartvita foton. Och gamla ramar. Jag har köpt en del ramar på auktion och loppis, men inte fått upp dem ännu. Ännu ett projekt att ta tag i under sommaren...