Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 11 maj 2010

Utvecklingssamtal

Nu har jag nyss varit på utvecklingssamtal med Jonathan. Det gick bra. Känner igen mig själv så otroligt mycket i honom i de olika ämnena. Lätt för svenska, lätt för eng glosor, men svårt att hinna förstå när någon pratar engelska. Tycker att matte är skittråkigt och får kämpa lite extra....Duktig på bild och fattar noll av orientering i gympan...!!!! =). Precis exakt så kunde man beskriva mig i skolan också.... Och så fick han beröm för att han platsat utmärkt i VÄMM-gruppen (vi är mot mobbing) och hans fina insats under gårdagen bla. Detta var det sista samtalet på Vindens hus. Till hösten tillhör han HÖGSTADIET på Gerestaskolan, åk 6 på Eldens hus. Hjälp, vart tar åren vägen??

Inga kommentarer: