Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 19 maj 2010

Stannade hemma

Jag bangade. Det blev inget Härnö race för min del. Kvart över sex ösregnade det fortfarande och halv sju skulle vi ses där nere. Nu är klockan 18.48 och det har såklart slutat regna! Förstod att det skulle bli så! Hoppas det börjar regna igen, nu när jag stannade hemma o allt! ;-) Fast jag tror inte att jag är ensam om att stanna hemma. Madde skickade ett foto på en björn som hon hade sett nu i kväll. Hon hade sett en stor o en liten. Det verkar vara lika vanligt att se björnar i Sveg som det är att se rådjur här. Usch o fy vilka otäcka djur. Mitt huvud känns som det ska sprängas. Tänker lägga mig på soffan och dega. Badar lortiga barn samtidigt. Fy vad de blir dyngiga denna årstid! Svart uppifrån och ner.

Inga kommentarer: