Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 20 maj 2010

Förskolans dag

Vi har haft väääldigt varmt idag, termometern i bilen visade att det var 26 grader ute! Helt otroligt! På jobbet har vi firat Förskolans dag idag. Vi gick med husets alla barn till ett omkullvält träd som de tycker är så roligt. Där sjöng vi sommarsånger och åt glass-strut! En riktig sommardag med andra ord! Idag har jag ju hunnit med beöket hos farbror doktorn också. Jag fick berätta om mina skakningar och allt annat konstigt. Han visste inte riktigt vad det var, men han tyckte att symptomen stämmer in väldigt bra på stress.... Han skickade mig till lab där de tog en massa olika prover. Socker, sköldkörtelprov, ekg och en massa annat. Om en vecka har jag fått en telefontid då proverna förväntas vara klara. Vi får väl se då. Skönt att ha det gjort nu i alla fall. I morgon åker vi till mamsen med barnen. De har myror i brallan av förväntan. Kul! Patric o jag åker hem igen på kvällen. Har lite att dona med på lördagen inför matstafetten. Hoppas det blir lika fint väder som idag!

Inga kommentarer: