Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 31 oktober 2011

Ljusterapi

Idag hade vi planeringsdag. Hela förmiddagen var vi på Technichus på olika workshops i teknik och naturvetenskap. Det var en väldigt givande och bra förmiddag! Efter det åkte vi på Vårsta och åt lunch, och sen gick vi på Ljusterapi för första gången. Man fick sitta i ett vitt rum, insvept i vita lakan och vita sockar och lyssna på avslappningsmusik. Framför sig hade man såna där ljuslampor. Tanken är att vi ska gå nio gånger till om vi vill, så jag ska ge det en chans och gå några gånger har jag tänkt. Ska bli intressant att se om det ger något resultat så man blir piggare! Vi jobbade ända till kl fem idag, och efter det hämtade jag Thea och sen Edvin. Jonathan kommer senare. Skönt att ha dom hemma igen. Thea blev så glad för sin nya vinterjacka! =)

Inga kommentarer: