Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 8 oktober 2011

Krånglet fortsätter...

Enl Patric går det inte att få tag i den där lilla sladden som saknas till generatorn. Han har varit på Bernes och Mekonomen. Han kan inte göra nåt mer så jag får hämta hem bilen igen. Blir så himla irriterad, varför ska det krångla så??? Skönt att jag fick hjälp att sätta dit själva generatorn, men så  länge den där lilla kabeln saknas så har jag ändå ingen användning för den. Skit-bil. Det blir ingen Sveg-resa till helgen som var min tanke tyvärr. =( På måndag ska jag i alla fall få lämna bilen till Eriks kompis Jocke som är bilmekaniker. Hoppas det ordnar sig nu. Börjar bli smått galen. Men det är ganska ekonomiskt i alla fall, man åker inte och små-handlar i onödan...;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hör av dig om ni inte får till det med bilen så kanske jag kan hjälpa till.
/Britta

Catarina sa...

Tack snälla, alltid bra att veta! =)