Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 9 oktober 2011

Samtal i köket...

Tjuvlyssnar på Jonathan och Edvin som gör kvällsfika i köket....
 -Vill du ha skinka? frågar Edvin
 -Nej, jag tycker att den där skinkan smakar röv, säger storebror och funderar vidare..... Shit, det ÄR ju röv..... =/

Ja vilka funderingar.... Tur man inte tänker så varje gång man äter nåt, det är mycket som inte låter så gott och trevligt när man tittar närmare på det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men precis den diskussionen hade Ellen med Oskar igår kväll, fast med andra ord. Mmmm,gott med rumpa, det är ju faktiskt grisens rumpa jag äter......Oskar ska du inte smaka lite rumpa!!!!
// Linda V

Catarina sa...

hahaha, ja jag minns själv när jag hade den diskussionen med min lillebor för ett antal år sen...Han åt varken skinka eller leverpastej på flera år efter det samtalet....;-)