Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 23 oktober 2011

Technichus

Idag åkte jag till Technichus med Edvin och Thea, fast jag själv gick inte in den här gången, utan satt i cafét utanför och skrev lite och läste i en bok. Jag bestämde mig för att låta de vara där tills de själva var nöjda. Det blev nästan tre timmar... Jag höll nästan på somna där i soffan jag satt i...
Det går vansinnigt trögt med skrivandet. Förstår inte vad det är för fel på kreativiteten! Tycker inte uppgifterna känns roliga den här gången helt enkelt, och allt här i världen kan ju inte vara roligt.
Nu har vi nyss fått i oss lite mat och ska snart åka med Edvin på gymnastiken. Det håller på från kvart över fem till sju varje gång, det är ganska länge att sitta där...men det är kul att titta på Edvin när han gör volter och annat!
Dags att göra oss klar!

Inga kommentarer: