Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 16 oktober 2011

Sminkparty och seans

Kom hem strax innan halv sex efter en rolig och spännande helg i Sveg. Åkte direkt efter jobbet på fredagen. Fick inte igång GPS:en, så jag körde utan den, och hittade hela vägen, ååh vad duktig jag är! ;-) Efter vägen blev jag vansinnigt kissnödig, så där så man tror att man ska explodera. Vanligtvis har jag bra håll, men det gick bara inte, jag var tvungen att stanna mitt i ödemarken. Var helt säker på att jag hade en pappersrulle i handskfacket, men så var icke fallet, så man tager vad man haver helt enkelt....;-) Grävde i väskan efter nåt, och det enda jag hittade var min anteckningsbok till jobbet med rubriken "Pedagogiska råd"... så jag fick riva ut en sida och använda som toapapper.... Intressant info, men jag tyckte det var liiite komiskt, så jag var tvungen att le åt mig själv. Vilken syn när jag klampade in där mitt i skogen med ett linjerat anteckningsblad i handen....jaja, mycket ska man vara med om.
När jag kom fram fick jag god mat o vin, och sen degade vi i soffan till Idol och gick och lade oss ganska tidigt...
 På lördag kväll var det då dags för sminkparty a´la Mary Kay. Kul!!! Det var både hudvård och smink vi fick testa och vi blev såå snygga!!! ;-)
Idag, söndag var det dags för privat seans kl elva. Jag o syster yster åkte dit och fick träffa ett medium tillsammans i en timme. Det var jättespännande så klart, och intressant. Madde fick "kontakt" med två stycken som var solklart vilka de var. Det var en som kom till mig också, men jag har ingen aning om vem det var, jag kände inte igen "personen" på beskrivningen. Men denna "främling" berättade en massa saker om mig som stämmer och gav mig lite råd och sånt. Men jag klurar fortfarande på vem det kan ha varit? Intressant må jag säga.

Jag åkte hem strax efter två och det gick bra att köra även hem. Ingen felkörning. (Och jag blev inte kissnödig på vägen...;-))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm, speciellt hon till höger på foto nr2 uppifrån :) Bra att du haft en fin helg!!!!!!! Och spännande :) /Micke

Catarina sa...

Tack! =)