Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 9 oktober 2011

Frost

I natt har det varit kallt ute. Burr, snart kommer säkert snön också....=( Gruvar mig!
Idag har jag inga större planer. Edvin ska på gymnastik i kväll bara men annars inget. Han längtar. Undrar om licensen har kommit nu så han får hoppa och göra volter? Han ser så fram emot det.
Jag trodde att jag hade en tom vecka framför mig i kalendern, men sen upptäckte jag att jag hade glömt att skriva in att vi har föräldramöte på jobbet på onsdag kväll. Sånt jag inte har skrivit in, det finns inte för mig för då glömmer jag. Men nu är det inskrivet... och så ska jag hinna till frissan också på onsdag efter jobbet. Uuuuuunderbaaaaaaart, känner mig som ett troll i håret! Usch o fy! Klippte så lite sist för jag hade fått för mig att jag skulle spara håret en bit, men nu har jag ångrat mig. Står inte ut med det känner jag. Men jag gruvar mig lite nu när bästa frissan Lina har flyttat. Har ju gått hos henne några år men för några veckor sen flyttade hon till Norge och återkommer om ett år. Så nu har jag ju fått valt en annan som jag inte har en aning om hur hon är. Men men, jag kan ju inte vänta till nästa år så det är bara att gilla läget.
Nu ska jag gå bort till Patric o köra hem bilen. Hoppas den inte stannar på väg hem. Tur det är nära... Hoppas, hoppas att den blir lagad snart så jag kan köra med den. Nu är jag less.

Inga kommentarer: