Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 24 oktober 2011

Måndagskväll

Det har varit en solig och fin dag! Vi hade bara 7 barn på jobbet så det har varit väldigt lugnt. Tänk sån stor skillnad det gör för humöret och det allmänna tillståndet. I vanliga fall har vi så många barn så jag känner mig nästan alltid stressad och frustrerad vilket leder till att jag känner mig irriterad. Idag var det så lugnt och skönt, och då blir jag på mycket bättre humör!
Har skrivit lite mer på uppgifterna, men det händer inte mycket på fronten. Räknar med att bli totalsågad den här gången, så är det bara. I morgon kväll måste jag göra klart det, eftersom det ska vara inne på onsdag.
Jag har nyss varit till Ann. Fikat o pratat en stund.
Det går trögt att skriva även här märker jag. Sirap i hjärnkontoret idag.
Natti natti.

Inga kommentarer: