Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 2 oktober 2011

Grinsill

Usch vilken grin-dag. Känner mig bara så där extrem-känslig o lättrörd. Först o främst så har jag sett en fin film. "Letters to Juliet", ett tips från Britta som jag tackar för! Jättebra o fin, men storgrinade så klart så tröjan blev alldeles blöt! Sen ringde Patric o sa att generatorn inte passar till bilen! MORR. Killen på skroten sa ju till mig att den skulle passa när han sökte på reg. nummer. P sa att man ska lämna artikelnummer i stället så blir det rätt. Jaha, lätt att vara efterklok, sånt vet ju inte jag som inte kan nåt om bilar o skit. Och för den delen borde väl skrot-killen veta sånt o i så fall upplysa mig om det? Då blev jag så irriterad att jag började grina över det också när jag hade lagt på luren. Alltså irriterad över att den inte passade, så nu ska det krånglas med byte o sånt. Troligen finns det inte ens nån annan, eftersom denna var den enda de hade sist jag ringde. Jag får nog vara utan bil ett tag som det känns. Bara att hinna ringa under dagtid är ju en hel procedur i sig när man jobbar.Åh vad jag känner mig irriterad och less. Ogillar såna här dagar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska jag ordna en generator från en annan skrot?? Jag passerar ju ett antal bilskrotar på vägen hem från Tjörn ju :) /Micke

Catarina sa...

Tack för omtanken, men det är redan ordnat!