Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 26 oktober 2011

Inskickat

Äntligen är uppgifterna inskickade! Har inget mer att säga om dom än att jag inte känner mig nöjd. Så är det.
Idag hade jag min obligatoriska kort-dag på jobbet. Sen var jag på bibblan en sväng och efter det åkte jag på Ica och handlade klart det jag inte gjorde igår. Köpte även några julklappar. Skönt att ha börjat åtminstone. I morgon är det veckans längsta dag, och efter det måste jag städa lite, man kan tro att en bomb har slagit ner här fast jag har varit ensam hemma i flera dagar, så jag kan ju inte skylla på nån annan än mig själv. Har tvättat två maskiner, men ändå svämmar det över i tvättkorgen.
Jag tror skrivandet på tråk-uppgifterna sög musten ur mig, för jag har inget kvar att skriva om här... Har förresten pratat med syster yster i telefon. Slutade med skratt-anfall som vanligt. Förstår inte hur vi kan skratta så mycket jämt när vi pratar! Men kul är det och jag blir alltid på bra humör när vi har pratat!

Tack finaste syster Madde för att du är du!!! Om jag kunde skicka en geisha-godis genom telefonluren så skulle jag göra det! Det vet du! =) Nu måste jag dess värre äta upp den själv, så synd....;-)

3 kommentarer:

Minimina sa...

Och tack själv käraste syster yster!
Du är den bästa storasystern i världen (även om du kan vara lite svår ibland..)!
Pusselikram från Lillstrumpa

Minimina sa...

Och jag kan riktigt se hur du njuter av att ha alla Geishianer för dig själv, o slippa dela med dig..

Catarina sa...

HHAHAHAA, ja jag är en väldigt svåår person...;-) Synd att du blev så lik mig! Slippa dela med sig, det var det värsta jag har hört!!! =) Vill du att jag ska skicka en per post i rekommenderat brev i stället, så du inte blir utan?? =)