Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 18 oktober 2011

VAB

Igår kväll när Edvin skulle lägga sig såg jag att ena ögat vara alldeles rött och glansigt. Hoppades på att det skulle vara nåt tillfälligt, att han hade kliat sig eller nåt... men idag när han klev upp var det ännu värre, så det blev en VAB-dag idag tyvärr. Nu kokar jag vatten och så har jag lyckligtvis droppar kvar sen allt krångel med mitt öga, så han ska få såna också, så jag hoppas att det går över snabbt!!!! Varför ska våran familj vara så drabbad av ögoninflammationer o annat konstigt med ögonen?? Vad beror det på? Det är ju flera gånger varje år någon av oss har ögonfluss. Det är så tråkigt att behöva vara hemma när det inte är nån "riktig sjukdom", men det smittar ju så väldigt, så man måste ju.
Skulle inte bli förvånad om jag själv eller Thea får det också, vi brukar vara mest mottagliga. =(

Inga kommentarer: