Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 4 oktober 2011

Låååång dag

Idag slutade jag halv fyra. Skyndade mig att hämta barnen och laga mat i all hast. Halv fem skulle jag gå, för kl fem började personalmötet uppe på Tjädern, som  höll på till halv åtta. Suck, vilken lång dag, och i morgon kväll har vi nån obligatorisk löneutbildning på teatern i tre och en halv timme!!!! Usch o fy! Tråkigt när kvällarna går bort till jobb-möten...

När jag var på jobbet idag kom Jonathan förbi utanför staketet. Han var överlycklig och stolt över att redovisningen på musiken hade gått så bra! Han hade spelat gitarr och även sjungit lite grann tillsammans med Noah med mikrofoner o allt inför de andra. Musikfröken hade öst beröm över dom och uppmanat dom att anmäla sig till Kulturveckan! Roligt, och modigt!!! Jag är så stolt! =)

Sen jag kom hem har jag läst lite Narnia för Edvin o Thea, sen var det dags för dom att lägga sig. Det var inte lång stund jag hann träffa dom idag, tyvärr. I morgon slutar jag tack o lov tidigt, så vi hinner träffas lite innan jag ska iväg på teatern.

Jag är helt vansinnigt trött känner jag nu. Måste nog sova snart. Börjar sju i morgon. Natti.

Inga kommentarer: