Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 6 december 2012

Uttråkad

Normalt sett ser jag inte så mycket på tv, men nu när jag varit utan i ett dygn tycker jag det är förskräckligt tråkigt. Saknar inte sakerna förrän de inte finns där liksom. Har nyss sett på julkalendern på svt play i mobilen. Vill ju även se "Aldrig mera fet" på trean kl åtta, men får väl även se det i mobilen sen...Fattar inte att det ska ta sån tid att åtgärda problemet! Ringde igen idag och de sa att det är ett stort fel just i Härnösand och att det förhoppningsvis skulle fixas under kvällen men det var inte säkert! Sånt här borde man få avdrag på fakturan för!
Idag när jag hade skottat fram bilen tog jag en liten tur. Då blinkade oljelampan till för första gången och jag blev så klart nervös. Åkte till Ok och gick in och bad om hjälp. Fick köpa en flaska olja som jag fick hjälp att fylla på. (Lika bra så det blir rätt). Tur det finns folk som kan när man själv är helt okunnig, och framför allt inte litar på min egen förmåga när det gäller sånt där...
Jaha då har jag bloggat lite då, vad ska jag göra nu då? Är riktigt uttråkad. Sitter i soffan under dubbla filtar och stirrar ut i luften...Fast jag har så klart tänt en massa ljus också, det hör till den här årstiden. Blir nog tidig kväller...

Inga kommentarer: