Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 13 december 2012

Trött tjej

Det märks på alla i familjen att vi behöver jullov nu! Förutom alla sjukdomar som hägrat är barnen trötta och lättirriterade väldigt ofta. Det är mycket tjafs och konflikter. Idag när maten var klar och jag ropade på Thea fick jag inget svar. Hon hade somnat, helt utslagen på soffan! Det brukar ALDRIG hända annars. Kände mig elak som väckte henne, men annars somnar hon nog inte i kväll...
Idag var det Luciafirande på jobbet. Skolan firar i morgon så då ska jag gå och titta på mina små änglar- och förmodligen gråta en skvätt. Det gör jag ju varje år...

Inga kommentarer: