Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 21 december 2012

Jag har sagt det förut...

Men jag säger det igen....FYYYYY sjutton vad jag hatar att städa badrum!!!! Tycker det är sååå äckligt, vidrigt och hemskt. Skulle kunna betala någon om nån kom och gjorde det åt mig en gång i veckan. Håller på kräks varje gång. Men nu har jag i alla fall städat det ena....urk. Ryser i hela kroppen. Man kan nog kalla det ren och skär toalettfobi. Skönt i alla fall att det är gjort för denna gång.
Har bara slappat sen jag kom hem (förutom badrumsstädningen då). Ingen träning, inget annat vettigt. Får kanske bli träning i morgon bitti i stället. Jag har ett berg med ren tvätt här på soffkanten som väntar på att bli vikt och inlagd i garderober. Det är väl inte heller nån favoritsyssla direkt. Men lite julfint vill jag ju ha så jag får väl ta mig i kragen snart antar jag. Under denna ledighet SKA jag komma till botten i tvättkorgen. Den har jag inte sett på evigheter.
Hej svejs så länge!

Inga kommentarer: