Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 6 december 2012

Morgon, och fortfarande utan tv...

Tv:n, telefonen och internet fungerar fortfarande inte. Nu är det morgon och jag ska snart bege mig ut i snöyran mot jobbet. Det vräker ner ute. Allt jag kan tänka på är att jag kommer bli tvungen att skotta fram bilen igen sen...Jag vet att det är lindrigt motför hur mycket andra kanske har att skotta, men ändå...för mig är det skitjobbigt och jag får alltid ont i ryggen efteråt..Vilken start på vintern det blev, flera dm åt gången.
Nej nu är det dags att gå. Undrar om Tele2 hör av sig nåt under dagen. Säkert inte. Har på känn att jag kommer få ringa och tjata om det där...Jag vill ju se julkalendern i kväll- trots att inte barnen är här...Jag tycker den är jättebra i år!

Inga kommentarer: