Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 26 december 2012

Ibland är det bra att vara arg!

Blev så ilsken av pluset på vågen att jag gick ut och skottade som en dåre så snön flög! Det kom en gubbe som tyckte lite synd om mig. Han tyckte det såg jobbigt ut och så talade han om för mig att man hatar snön mer och mer ju äldre man blir. Jag undrade i mitt sinne hur mycket jag ska hata snön när jag blir gammal?!? Gubben kändes i alla fall som en sann vän, vi förstod varandra han och jag...;-) Efter att jag skottat färdigt gick jag in och hämtade träningsväskan och sen brummade jag i väg på de oplogade vägarna ner till simhallen och tränade! Var på så dåligt humör att benen gick i high speed på den där crosstrainern när jag värmde upp!
Men nu.... Ååååh vad skönt det känns. Kom hem som en ny människa, glad och nöjd. Ibland är det bra att bli så där ilsken så man får nåt gjort! Det var nog inte så dumt att jag vägde mig i morse ändå.

Inga kommentarer: