Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 3 december 2012

Försäkringskassan i ett nötskal

Här om dagen fick jag äntligen veta min nya lön, (som egentligen skulle varit klart i april!). Det innebär så klart att jag måste meddela försäkringskassan ny årsinkomst, så jag inte riskerar att bli återbetalningsskyldig av bostadsbidrag. Så jag tog mig i kragen och skulle ringa nu, men tror ni det går att komma fram? Tänk att det alltid är samma visa med just försäkringskassan... "Vi har för närvarande hög belastning, var god ring senare"... Och när jag ringde senare "Vi har för närvarande tekniska problem, var god ring senare"... Ååååh vad tröttsamt sånt här är!

Inga kommentarer: