Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 16 december 2012

Mamma och Thea-kväll

Grabbarna kom på idag att de ville till Erik en dag tidigare... det är visst nåt nytt spel där som lockar...=)
Det innebär att det bara blev jag och Thea kvar här hemma. Ovant. Thea har städat sitt rum, det gick bra när jag sa att det faktiskt är jul nästa gång hon kommer! Annars har vi mest slappat i soffan.
Edvin verkar då frisk igen, han har varit som vanligt idag igen, det enda positiva med magsjuka är att det går över fort! Ingen av oss andra har trillat dit- ännu. Hoppas vi klarar oss!
Har varit ute och skottat fram bilen, det var ingen lätt syssla, men jag hade ändå tur att snön hade drivit så när det blåste att det mest var snö på ena sidan. Den andra var nästan tom, behövde i alla fall inte skotta lika mycket där. Sen har det vräkt ner igen, så nu är det nog dags att skotta igen, men det tänker jag då inte göra nu!


Inga kommentarer: