Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 20 december 2012

Julklappsbestyr

Idag efter jobbet for jag på stan och handlade klart de sista klapparna. Så skönt att vara färdig, och så skönt att jag känner mig så nöjd med det jag köpt i år! Hoppas alla blir glada och nöjda! :-)
En enda dag kvar att jobba bara... Nu känns livet på topp!
Jonta fick sitt livs första betyg idag! Jag tycker absolut att han ska känna sig nöjd med de betygen också. I musik fick han ett B och i bild ett C, resten E. Han är en typisk "estetare" tror jag! :-) Hoppas han själv känner sig nöjd.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Ser ut som att betygen har ändrats igen från våra siffror och vg och MVG systemet?

Catarina sa...

Japp, det är nytt igen drån i år! Förstår faktiskt inte varför de måste ändra hela tiden!